O nama

Draganino iskustvo rada za“velike” udruženo sa Draganinim iskustvom rada za one koji žive svoje ideje i tek postaju Veliki. Bilo koja Dragana, obe istom strašću žive za svoju i Vašu ideju.

 

KO SMO MI

Mi smo marketing agencija, sa jasnim akcentom na marketing podršku srednjim i malim kompanijama, kroz kreativno komunikacionu strategiju, dizajn, content i digital marketing aktivnosti.

Na raspolaganju smo vam da proverite kako naš tim, može da vam pomogne da od proizvoda, ili vaše usluge možete napraviti brand koji ce postati sastavni deo života vaših klijenata ili potrošača.

….marketing i komunikacijske strategije, kampanje, dizajn, digitalni i content marketing, marketing na društvenim mrežama, internet oglašavanje, organizacija dogadjaja, branding, konsalting, i produkcija, motivacioni programi, društveno odgovorni projekti… i sve ono što još nismo smislili.

Svojim fokusom na klijente malog i srednjeg businessa, postala je specijalizovana za pruzanje pomoći u njihovoj digital transformaciji i uskladjenosti sa očekivanjima standarda savremenog poslovanja.

KAKO VAŠA IDEJA POSTAJE DOBAR BREND

Vaša ideja čini vaš proizvod / uslugu

Poziciiniranje branda – svaki proizvod/usluga ima nešto jedinstveno što ga izdvaja od ostalih, zna gde želi da je cenovno i po kvalitetu postavljen u odnosu na konkurenciju

Brand Identitet – jedinstven znak, koji u sebi nosi vašu ideju, ime i slogan koji nosi glavnu poruku, čini da nas prepoznaju već kao brand – drugačiji, svoj, vidljiv

Jedinstven kreativni koncept – ključni sastav marketing strategije našeg proizvod,integrisan je u sva rešenja i ideje, materijale marketing alata. Jedinstven kreativni koncept je taj koji pravi razliku

Marketing strategija – Vizija marketing projekta – put od ideje, preko proizvoda , do branda kome se veruje i poklanja poverenje, uz koji se ostaje .

Marketing komunikacija – pomaže da razumemo proizvod kako i zašto , da motiviše, usmeri i privuče

Uvek ispred – inovacije, uvek unapredjivati kvalitet svog proizvoda/usluge, svoju prezentaciju, komunikaciju, odnos prema klijentu, društvu

Poznavanje tržišta – trendovi, konkurencija, segmentacija, moguća inovacija

Prodaja proizvoda/ usluge – veština objedinjavanja svih elemenata, izgradjena višegodišnjom expertizom i iskustvom marketing stručnjaka

Dragana Nerandžić

ISKUSTVO MARKETINGA IZ GLOBALNIH KORPORACIJA PRENOSI MALIM I VELIKIM KOMPANIJAMA

Dragana Nerandžić završila je je studije nutricionizma na Univerzitetu u Beogradu, nakon čega i menadžment pod licencom londonske poslovne škole. Radila je kao media direktor u jednoj od prvootvorenih advertising agencija u Beogradu. Svoje iskustvo i usavršavanje nastavila je da gradi kroz 15-godišnju karijeru u stranim korporacijama u oblasti telekomunikacija, FMCG industrije piva, kozmetike, kao i financijskih usluga (Tenenor CG, InBev, Beiersdorf, Carlsberg, Wiener Städische) gdje je uz svoje timove postizala merljive rezultate, nagrađivana za različite projekte i inovacija, društveno odgovornog poslovanja i brige o klijentima, koje je sa timovima realizovala. Svoju expertizu dodatno je usavršavala iz oblasti brand managmenta u Londonu, brand insight-a u Hamburgu, project managementa u Kopenhagenu, a posebno značaj ima dvogodišnje usavršavanje iz senior leadershipa-a u Pragu koje ističe kao veliku pomoć u upravljanju i radu sa ljudima.

Počeci u velikim korporacijama, nastavak u privatnom biznisu. Pre odlaska u poduzetništvo, razvijala se na korporativnim principima, živela san svake mlade osobe koja želi graditi dobru karijeru u struci.

Svoje znanje poslednjih godina konstatno je usavršavala u području digital i content marketinga. Nakon stečenog znanja i iskustva odlučila je pokrenuti partnersku agenciju koja će biti usmerena prevashodno na srednju i malu privredu, razvoj preduzetništva u koje veruje da je vodeći pravac razvoja u Srbiji. Smatra da domaće kompanije i privrednici zaslužuju adekvatnu pomoć u gradjenju branda od svojih proizvoda i usluga i marketing strategija za nastup na domaćem ali i stranom tržištu. Jedno od područja za koje se izuzetno zalaže je područje digitalizacije i mogućnost koju pruža digital, content i data marketing našim kompanijama danas. Smatra da je ovo izuzetno važno jer otvara put održivosti poslovanja, budućnosti i put ka novim generacijama klijenata.

„Kvalitetna marketing strategija je ključni deo razvoja poslovanja. Nemoguće je isto rešenje ponuditi svakom klijentu. Svaki klijent je priča za sebe, svaki je u različitoj industriji, sa različitim nivoom konkurencije, edukacije tržišta, i ne možemo im pristupati na isti način. Morate poznavati njihov proizvod, napraviti analizu tržišta i onda stvoriti najbolju strategiju za njihovu ideju“

Dragana Knežević

Neki ljudi se radjaju sa talentom za kreativni rad, a neki za komercijanim idejama kako biti bliži klijentu. Dragana ima oba talenta, po rodjenju u komercijanom Beogradu, a gradjena višedecenijskim iskustvom u svom dizajn studiju, kroz različite vrste klijenata, industrijskih i poslovnih izazova.

Ona je u našem timu neko ko daje poslednji pečat, ko ima oko za sitne detalje, brand standarde, dizajn pravila, linije, boje i oblike, koje mi, obični smrtnici ne vidimo. Njena pasioniranost dizajnom dala joj je priliku da u svojoj karijeri radi najrazličitije kreativne projekte, od dizajna pakovanja do kreativnih rešenja za projekte od najvećeg državnog značaja. Vremenom se profilisala u eksperta za HoReCa, medical industriju, ali i sa odličnim rezultatima u FMCG brendovima. Ona se ne zaustavlja. Veći i kompleksniji projekti vode nas ka većem usavršavanju, kompleksnijim rešenjima uključujući nove digitalne tehlogogije i dizajnerske inovacije, koje se primenjuju u dizajnerskim centrima sveta.

Često deluje cinično hladna, dok je ne upoznate i vidite da je to njen Montipajtonovski humor koji njene ćerke obožavaju.
Od malena je pravila postere, lampe i nakit…

Dragana Knežević završila je je studije grafičke tehnologije i dizajna na Univerzitetu u Beogradu.

Prve dizajn korake je učila kod profesora M. Vartabedijana kome je neizmerno zahvalna.